2020/2021 навчальний рік

Учнівське самоврядування в умовах сучасності

/Files/images/ро.png

Академік І.Ярмаченко сказав:

Діти вчаться у самого життя.

Не талановитих дітей немає!

Сенс дитячого самоврядування полягає не в тому, щоб діти включалися в існуючі піраміди керівництва – виховання, а в тому, щоб вони набували особистого досвіду, демократичних стосунків.

Самоврядування розвиватиметься в разі, коли цього захочуть самі діти, які відчувають у ньому потребу, необхідність. Потреба виникає пізніше, а для початку необхідно постаратись, щоб діти отримали задоволення від самої діяльності. Діти багато можуть, якщо їм цікаво!

Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.

Якщо дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться агресивності.

Якщо дитину висміюють, вона стає замкненою.

Якщо дитина виростає в терпимості, вона читься розуміти інших.

Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною.

Якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою.

Якщо дитина росте в атмосфері приязності, вона вчиться любити людей.

Формування ініціативною, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами, через діяльність в органах самоврядування.

З метою об’єднаня зусиль педагогічного та учнівського колективів для добрих і корисних справ, щоб зробити шкільне життя змістовнішим і цікавішим, у школі організовано Учнівський комітет .

Є дві важливі функціїучнівського самоврядування:

1. Забезпечення злагодженої роботи всіх колективів у навчальному закладі, оптимальне рішення повсякденних завдань з урахуванням інтересів учнів, щоб кожному було комфортно і залежало б це від нього.

2. Підготовка учнів до участі у майбутньому управлінні державними і громадськими справами, оволодіння знаннями, вміннями і навичками управлінської діяльності.

Адже навчити правильно керувати набагато важче, ніж робити щось самому. В сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства молода людина має володіти не стільки знаннями, скільки методами пошуку інформації, а головне - вміннями і якостями, що допоможуть їй виживати і успішно діяти на благо собі і всього суспільства. І все це набувається за участі учнівського самоврядування. Недаремно ще Конфуцій сказав:

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу, я пам'ятаю.

Те, що я роблю, я розумію.

Учнівське самоврядування уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Загалом учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів

У 2020/2021 навчальному році представники учнівського самоврядування приймали активну участь у позашкільних заходах:

Ø Всеукраїнський пісенний конкурс «Україна-це світло»

(Міщенко Д, 7-А клас – абсолютний переможець);

Ø Обласний фестиваль «Лідер року-2020»

(Вхтінська Д., учениця 11 класу- лауреат фестивалю);

Ø Обласний фестиваль «Щедрий вечір» (Міщенко Д, 7-А клас);

Ø Обласний конкурс відеопривітань до Дня соборності України

(І місце – Полупан Д., Крячко М., Клименко А., здобувачі освіти 7-А класу, Віхтінська Д., учениця 11 класу. Учасниця конкурсу Бардакова С., учениця 8 класу);

Ø Всеукраїнська акція «Годівничка»

(Учасники: Крячко М., Клименко А., 7-А клас, Волобуєв М., 7-Б клас, Бардакова С., 8 клас);

Ø Обласний фестиваль української культури «Молоді таланти Харківщини»

(Міщенко Д., учень 7-А класу, лауреат фестивалю, Наземцева К., учениця 5 класу, учасниця фестивалю, гурт «Дивограй», 8 клас, учасники фестивалю)

/Files/images/IMG_9650.JPG

Звітуємо про пророблену роботу за І семестр 2020/2021 н.р.

/Files/images/IMG_9628.JPG

/Files/images/IMG_9632.JPG

/Files/images/IMG_9633.JPG

/Files/images/IMG_9634.JPG

З метою об’єднаня зусиль педагогічного та учнівського колективів для добрих і корисних справ, щоб зробити шкільне життя змістовнішим і цікавішим, у школі організовано учнівське самоврядування.

Головним завданням учнівського самоврядування є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.

Учні школи об’єднані за віковими категоріями в об’єднання: Країна Веселкова – це учні 1-4 класів та об’єднання Дивограй –це учні 5-11 класів.

В нашій школі, як в державі,

Є шкільні свої закони,

Є права та заборони,

Й ні для кого не секрет,

Що для більшого порядку,

Для активної роботи

Діє в нашій 2-ій школі

Ще й учнівський комітет.

Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру класну та загальношкільну. Активи класів обираються за такими секторами:

Сектор «Знання»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Здоров’я». Кожний учень працює не тільки у своєму секторі, а й має постійне й тимчасове доручення, бере участь у роботі ініціативних творчих груп. Таким чином до класного самоврядування залучаються всі учні класу.

Другий ступінь шкільного самоврядування — учнівський комітет (учком) до складу якого входять представники учнівських колективів 5-11-х класів. У складі учкому — голова учкому, заступник голови, та очільники таких комісій: комісія «Науки і освіти»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Волонтерський загін «Іскра» Учком організовує та контролює роботу за всіма напрямками діяльності учнівського колективу школи.

17 грудня лідери учнівського самоврядування прозвітували про пророблену роботу за І семестр 2020/2021н.р.

Учнівське самоврядування в дії

/Files/images/IMG_9075.JPG


Школа- це храм і майстерня, де формується душа і думка підростаючого покоління. Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування.

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого- сформулювати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру класну та загальношкільну. Активи класів обираються за такими секторами:

Сектор «Знання»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Здоров’я». Кожен клас має головне творче завдання і наприкінці навчального року готує творчий звіт про виконання своєї роботи за навчальний рік. Кожний учень працює не тільки у своєму секторі, а й має постійне й тимчасове доручення, бере участь у роботі ініціативних творчих груп. Таким чином до класного самоврядування залучаються всі учні класу.

Другий ступінь шкільного самоврядування —загальні учнівські збори. Збори відбуваються щомісяця, на них підбиваються підсумки роботи класів. Для цього лідери класів готують звіти, в яких міститься така інформація:

- участь класу у заходах;

- якість знань учнів з усіх предметів;

- нагороди класу за участь у виховних формах роботи.

На засіданнях лідерів ставиться оцінка діяльності кожного класного колективу у загальношкільних та позашкільних заходах. За підсумками роботи виявляються кращі класи. І така система роботи дає змогу визначити кращий клас року, кращий учень року, гордість школи. Учні школи об’єднані за віковими категоріями в об’єднання: Країна Веселкова – це учні 1-4 класів та об’єднання «Дивограй» –це учні 5-11 класів.

Функції які виконують члени:

- забезпечення порядку в школі, організація чергування у школі, в класі;

- організація дозвілля на перервах;

- проведення загальношкільних лінійок, виставок;

- організація самообслуговування в класах;

- дотримання санітарно-гігієнічних правил;

- організація роботи із збереження шкільних підручників, шкільного майна;

- організація по благоустрою території школи та позашкільної території;

- підготовка і проведення конкурсів, творчих свят;

- контроль за відвідуванням школи учнями;

Третій ступінь шкільного самоврядування — учнівський комітет до складу якого входять представники учнівських колективів 8-11-х класів. У складі учкому — голова учкому, заступник голови, та очільники таких комісій: комісія «Науки і освіти»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Волонтерський загін «Іскра» Учком організовує та контролює роботу за всіма напрямками діяльності учнівського колективу школи.

Всі комісії організовують свою роботу згідно затверджених планів роботи на навчальний рік. Члени активу беруть участь у чергових засіданнях, обговорюють важливі завдання щодо складання плану роботи на навчальний рік, визначають перспективні напрямки роботи учнівського колективу, заслуховують звіти голів комісій на засіданнях учнівського комітету, висловлюють пропозиції щодо організації і проведення загальношкільних заходів, приймають відповідні рішення і доносять їх до відома членів своїх секторів , ведуть протоколи засідань учнівського активу.

Основним документом згідно якого діє наш шкільний осередок учнівського самоврядування є Статут учнівського комітету Андріївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, він складається з десяти основних розділів, у яких чітко обумовлені вимоги до діяльності учнівського комітету. Учнівський комітет– вищий орган учнівського самоврядування Андріївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Лідери учнівського самоврядування прозвітували про пророблену роботу

14 грудня лідери 5-11 класів прозвітували про пророблену роботу за І семестр 2018/2019 н.р.

/Files/images/IMG_7344.JPG

/Files/images/IMG_7348.JPG

/Files/images/IMG_7353.JPG

/Files/images/IMG_7359.JPG

Засідання РРС "Нова хвиля"

/Files/images/IMG_7339.JPG

/Files/images/IMG_7343.JPG

12 грудня в БЗОШ І-ІІІ ступенів пройшли заходи до Всесвітнього дня прав з участю лідерів учнівського самоврядування. Віхтінська Д. прийняла активну участь у флешмобі у співпраці з лідерами Андріївської ЗОШ №1 та Червонодонецької ЗОШ №1.

7.09.2018 "Майданс"

підготовлений членами учнівського самоврядування

/Files/images/04/20180907_121326.jpg

/Files/images/04/20180907_123634.jpg

/Files/images/04/20180907_155948.jpg

Засідання районної ради старшокласників ""Нова хвиля"

/Files/images/20171122_111602.jpg

На базі Балаклійської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулось засідання районної ради старшокласників «Нова хвиля». Лідер учнівського самоврядування нашої школи Волокітіна Лілія презентувала роботу школи з правового виховання.

Стан роботи учнівського самоврядування в Андріївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2

(підготувала педагог- організатор Устиченко Н.А.)

Школа- це храм і майстерня, де формується душа і думка підростаючого покоління. Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування.

В нашій школі, як в державі,

Є шкільні свої закони,

Є права та заборони,

Й ні для кого не секрет,

Що для більшого порядку,

Для активної роботи

Діє в нашій 2-ій школі

Ще й учнівський комітет.

Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого- сформулювати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру класну та загальношкільну. Активи класів обираються за такими секторами:

Сектор «Знання»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Здоров’я». Кожен клас має головне творче завдання і наприкінці навчального року готує творчий звіт про виконання своєї роботи за навчальний рік. Кожний учень працює не тільки у своєму секторі, а й має постійне й тимчасове доручення, бере участь у роботі ініціативних творчих груп. Таким чином до класного самоврядування залучаються всі учні класу.

Другий ступінь шкільного самоврядування — старостат. Його засідання відбуваються щомісяця, на них підбиваються підсумки роботи класів. Для цього старости класів готують рапорти, в яких міститься така

інформація:

Ø участь класу у заходах;

Ø якість знань учнів з усіх предметів;

Ø нагороди класу за участь у виховних формах роботи.

На засіданнях ради старост ставиться оцінка діяльності кожного класного колективу у загальношкільних та позашкільних заходах. За підсумками роботи виявляються кращі класи. І така система роботи дає змогу визначити кращий клас року, кращий учень року, гордість школи. Учні школи об’єднані за віковими категоріями в об’єднання: Країна Веселкова – це учні 1-4 класів та об’єднання Дивограй –це учні 5-11 класів.

Функції які виконують члени:

- забезпечення порядку в школі, організація чергування у школі, в класі;

- організація дозвілля на перервах;

- проведення загальношкільних лінійок, виставок;

- організація самообслуговування в класах;

- дотримання санітарно-гігієнічних правил;

- організація роботи із збереження шкільних підручників, шкільного майна;

- організація по благоустрою території школи та позашкільної території;

- підготовка і проведення конкурсів, творчих свят;

- контроль за відвідуванням школи учнями;

Третій ступінь шкільного самоврядування — учнівський комітет до складу якого входять представники учнівських колективів 8-11-х класів. У складі учкому — голова учкому, заступник голови, та очільники таких комісій: комісія «Науки і освіти»; «Культмасова робота»; «Дисципліна і порядок»; «Прес-центр»; «Екологія і охорона довкілля»; «Спорт і туризм»; «Волонтерський загін «Іскра» Учком організовує та контролює роботу за всіма напрямками діяльності учнівського колективу школи.

Всі комісії організовують свою роботу згідно затверджених планів роботи на навчальний рік. Члени активу беруть участь у чергових засіданнях, обговорюють важливі завдання щодо складання плану роботи на навчальний рік, визначають перспективні напрямки роботи учнівського колективу, заслуховують звіти голів комісій на засіданнях учнівського комітету, висловлюють пропозиції щодо організації і проведення загальношкільних заходів, приймають відповідні рішення і доносять їх до відома членів своїх секторів , ведуть протоколи засідань учнівського активу.

Основним документом згідно якого діє наш шкільний осередок учнівського самоврядування є Статут учнівського комітету Андріївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розроблений у 2003 році. Статут складається з десяти основних розділів, у яких чітко обумовлені вимоги до діяльності учнівського комітету. Учнівський комітет (скорочено учком) – вищий орган учнівського самоврядування Андріївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Мета учнівського самоврядування

Ø Ознайомити з історією, славними традиціями України ;

Ø Об‘єднати зусилля для добрих и корисних справ;

Ø Розвивати здібності і таланти;

Ø Виховувати бережливість у всьому, повагу й любов до своєї країни.

Завдання які вирішує учком

Ø Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.

Ø Формує особливість з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

Ø Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення , особистість.

Ø Забезпечує захист прав та інтересів учнів.

Ø Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах .

Ø Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та спільної мети.

Права та обов’язки членів учкому

Ø Члени учкому мають право:

Ø -самостійно приймати рішення;

Ø -захищати свою позицію;

Ø -розглядати на засіданнях та зборах учкому будь-які питання життєдіяльності учнівського колективу школи;

Ø -входити до складу тієї чи іншої комісії;

Ø -виходити зі складу учкому за власним бажанням.

Ø Члени учкому зобов’язані:

Ø -бути присутніми на всіх планових та позапланових засіданнях, зборах учкому;

Ø -добросовісно виконувати доручення та завдання;

Ø -аналізувати проведену роботу, виправляти помилки;

Ø -бути взірцем у навчанні, поведінці, роботі;

Ø -постійно саморозвиватися та самовдосконалюватися.

Голова учнівського комітету - Волокітіна Лілія.

Планує і веде учнівські збори; розподіляє завдання між членами учкому; співпрацює з педагогом-організатором та класними керівниками, членами комісій; виконує функцію зв’язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою.

Заступник голови учкому –Бобро Софія. Є його правою рукою; за відсутності голови учкому виконує його обов’язки.

Комісію науки і освіти очолює Гевко Ольга. Організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; залучає учнів до гуртків; надає допомогу вчителям в організації направлені на підвищення якості знань учнів(предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників.)

В комісії культмасової роботи працюють три лідера Комишан М., Станінець М., та Партоляк Л. Керує проведенням культурно-масових справ; організовує шкільні свята, лінійки , класні вечори , дискотеки ,КТС, свята народного та шкільного календаря; розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці всіх заходів.

Голова комісії «Дисципліна і порядок» - Щокова Юлія. Надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотримання учнями Правил до учнів; проводить організацію і контроль за чергування класних колективів по школі; проводить бесіди про зовнішній вигляд учнів, про шкідливість куріння та алкоголізму. Виходить з пропозиціями на батьківський комітет з питань поведінки учнів. Координує роботу класних секторів «Дисципліна і порядок», «Екологія і охорона довкілля».

Організовує і контролює проведення різних спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань, походів, шкільних олімпіад; слідкує за збереженням спортивного інвентаря голова комісії «Спорт і туризм» Жеребний Максим.

Голова прес –центру Касютіна Альона. Організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер’єру , готує і видає шкільну газету «Шкільний меридіан» ,висвітлює цікаві шкільні традиції.

Нестеренко Юрій - голова комісії «Екологія і охорона довкілля». Завдання комісії організовувати десанти, акції по благоустрою території школи та за її межами, охорона довкілля, а також є представники комісії є організаторами у проведенні різноманітних заходах екологічного напрямку.

Робота комісій взаємопов’язана і полягає в організації змістовного життя школи, класів через КТС. Учні самі вирішують доцільність та форми проведення того чи іншого заходу. Кожна комісія тісно співпрацює з педагогом-організатором. Робота кожної з комісій обговорюється на засіданні учкому. Учнівський комітет під керівництвом педагога –організатора розробив ряд документів, які служать основою у роботі шкільного самоврядування:

- Статут учнівського комітету;

- план роботи учнівського комітету;

- плани роботи комісій;

- пам’ятки чергових класів, журнал передачі чергування по школі;

- графіки засідань комісій;

- пам’ятки комісій.

Збори учкому, які проводяться один раз на тиждень, найчастіше присвячуються питанням повсякденного життя: організації допомоги кому-небудь із школярів, обговоренню заходів щодо поліпшення успішності та зміцнення дисципліни, підготовці до культурно-масових заходів, оформлення інформаційних стендів, підсумкам навчальних занять за семестр або рік та ін.

Як і будь- який осередок учнівського самоврядування, наш учнівський комітет має емблему і пісню.

Голова учнівського Волокітіна Лілія приймає активну участь у роботі РРС «Нова хвиля».

В школі діє волонтерський загін «Іскра». До загону входять учні 5-11 класів. Загальна кількість волонтерів – 30. Волонтери добре розуміють свій обов'язок – оточити турботою і увагою людей похилого віку, які проживають у мікрорайоні школи. Брати участь у різноманітних акціях, бути організаторами добрих справ. Приймати активну участь у позашкільних патріотичних заходах.

Члени учнівського самоврядування традиційно приймають активну участь у проведенні загальношкільних свят та лінійок. Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих.

Форми виховної діяльності.

Саме в учнівському самоврядуванні, учні розвивають свої здібності та таланти, набувають життєво необхідного досвіду, і, головне, усвідомлюють, що лише чесні, активні та дієві люди здатні зробити життя кращим. Таким чином, учнівське самоврядування – це не гра в життя, а життя, що насичено інтелектуальною працею, побудоване на законах краси, добра, величезна сила, що спрямована на розвиток самостійності, ініціативи, взаємодопомоги, формування почуття господаря, який відповідає за все. Саме в стінах школи в учнів формуються ті якості, які потім у дорослому житті допоможуть їм стати гідними громадянами демократичної України.

«Сьогодні діти – завтра народ», - ці слова Василя Сухомлинського варто пам’ятати кожному учителю, який прагне не лише давати учням знання, а й виховувати їх та готувати до майбутнього самостійного життя.

Статут

учнівського самоврядування

в Андріївській загальноосвітній школі

І - ІІІ ступенів №2

І. Загальні положення

1.1. Учнівське об’єднання «Дивограй» Андріївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 об’єднує три вікові категорії учнів:

1-4 класи – «Країна Веселкова»

5-8 класи- об’єднання “Сузір’я”

9-11 класи «Старшокласник»

Дитячеоб’єднання “Дивограй» діє, керуючись у своїй діяльності законами:

- єдності слова і діла;

-честі і совісті;

-дружби і товариськості;

- турботи і милосердя.

Метою дитячого об’єднання є розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціальної активності особистості; любові до рідної землі свого народу; формування правової культури, естетичного світовідчуття; прищеплення та розвиток моральних почуттів; організація здорового способу життя.

1.2. Учнівське самоврядування в Андріївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 - це громадське, самодіяльне, добровільне об'єднання учнів , які прагнуть творчої діяльності.

1.3. Учнівське самоврядування – незалежне об’єднання учнівської молоді.

1.4. Діяльність учнівського самоврядування будується відповідно до Конституції України, Закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні".

1.5. Учнівське самоврядування здійснює свою діяльність у співробітництві з районною радою старшокласників,з методичною радою школи, МО класних керівників, активами класів.

1.6. Учнівський комітет є гарантом творчих справ учнів.

1.7. Учнівський комітет є виконавчим органом учнівського самоврядування школи, якиймає активно сприяти згуртованості колективу, формуванню в учнів свідомого і відповідального ставлення до своїх прав і обов'язків, визначених статутом школи .

ІІ. Головною метою Шкільного учнівського комітету є:

2.1.1. захист прав та інтересів своїх членів;

2.1.2. інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;

2.1.3. розробка і втіленняпроектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.

2.2.3авдання Шкільного учнівського комітету:

2.2.1. Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів;

2.2.2. формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією;

2.2.3. формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість;

2.2.4. забезпечує захист прав та інтересів учнів;

2.2.5.створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах;

2.2.6. виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.

ІІІ. Організаційна побудова Шкільного учнівського комітету

3.1. З числа своїх членів Шкільний учнівський комітет обирає голову учнівського комітету та його заступника (відкритим голосуванням).

3.2. Голова учнівського комітету (під час йоговідсутності -заступник) організовує роботу Шкільного учнівського комітету, підсумовує роботу на загальношкільнихзборах.

3.3. Засідання учнівського комітету проводиться 1 раз намісять( та за потребою). На засіданні вирішуються і обговорюються важливі питання. Раз на семестр звітують командири класів .

3.4. Гласність роботи Шкільного учнівського комітету та оперативність доведення її рішень до кожного учня забезпечуються регулярним інформуванням класних зборів, через газету „ Голос учкому ” та шкільні лінійки.

3.5. Шкільний учнівський комітет сприяє роботі усіх комісій учнівського комітету

3.6. Структура Шкільного учнівськогок омітету включає в себе такі комісій розвитку творчих здібностей учнів:

КУЛЬТМАСОВА КОМІСІЯ

КОМІСІЯ ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ

ПРЕС-ЦЕНТР

КОМІСІЯ СПОРТУ і ТУРИЗМУ

КОМІСІЯ НАУКИ І ОСВІТИ

IV УЧНІВСЬКИЙ КОМІТЕТ ТА КЛАСНІ КОЛЕКТИВИ

4.1. Зв'язок Шкільного учнівського комітету з класними колективами здійснюється через командирів класів, котрі обираються класним зборами на початку навчального року.

4.2. Класні збори - колективний орган учнівського самоврядування в класі–проводяться щонайменше раз на чверть.

4.3. На класних зборах ухвалюють рішення стосовно діяльності класного колективу, заслуховують інформацію про рішення Шкільного учнівського комітету.

4.4. Командир класу організує виконання рішень Шкільного учнівського комітету і класних зборів, дає доручення учням, забезпечує підготовку і проведення класних зборів.

V Шкільний учнівський комітет та комісії учкому

5.1. Зв'язок Шкільного учнівського комітету з комісіями учкому здійснюється через голів комісій.

5.2. Робота комісій учнівського комітету здійснюється на підставі плану на даний навчальний рік, виходячи з його мети.

VI Педагогічнийколектив і Шкільний учнівський комітет

6.1. Методична рада школи надає допомогу Шкільному учнівському комітету у згуртуванні шкільного та класного колективів, розвитку активної громадської позиції та ініціативи учнів, їхніх творчих здібностей.

Кiлькiсть переглядiв: 2366